yskadves Kartanesi26 __Kimyon çayı tarifini netten bulabilirsiniz. Ben ne doğum sonrası kendimde ne de bebeğimde yaşamadım çok şükür. Emziriyorsanız sizin içtiğinizden sütünüzden bebeğinize geçer ama ben yine de 1 çay kaşığı bebeğime de veriyordum.
Ozgedoruk Kartanesi26 relactaz gaz damlası ilaç değil ama yinele doktoruna danışarak kullanabilirsin en iyi gaz damlalarından biri araştırmanı tavsiye ederim etkili ve kalıcı çözüm sağladı bizde birde gaz masajı dene zeytin yağı sürerek yapabilirsin sıcak havluda iyi gelir Allah yardımcın olsun
Alfamom Kartanesi26 gaz damlası olsa bile her gün düzenli kullanman gerek. Bi seferle düzelmez fayda etmez.
Feygez Maalesef yok canim yani ben bulamadım gaz damlalarını tek tek denedim ama bı faydasını gördüm diyemem 2 aylık olduğumuzda bı anda bitti geçici bir süreç sadece bunu bil kendini rahatlat Allah dermansız dert vermesin bir gün bitecek ☺️
Kartanesi26 Feygez of cnm ne kadar zor ya bebeğim ağlıyor kıvranıyor kipkirmiizi oluyor damla denedik yok geçmiyor
FatmaSeker_65 Bacaklarını karnına doğu hafifçe geri itin karnını zeytinyağlayın bir bacağını diğer bacağının üzerine bağdaş kurdurtun
Esmalpaslan Kızlar merhabalar 4 ay 10 g0nlüğüz ramazandan önce kaka sorunumuz yoktu günde 2 3 kere kaka yapıyorduk şimdi önce 1 hafta oldu sonra 5 gün 3 4 günde 1 şimdi var mı bi öneri
Ozgedoruk Esmalpaslan aynı sorunu bizde şu an yaşıyoruz ama doktor bu çok normal 7 günü geçerse haberim olsun dedi zorlandığını hissetmiyorsan sorun yoktur dedi eğer zorlanıyorsa zeytin yağı içerebilirsin bide biogia verdi bağırsak düzeni için dedi hergün aynı saatte 5 damla
Feygez Esmalpaslan benim bebeğimde 4 ay 10 günlük canım bebeklerde 10 güne kadar kaka yapmaması normal 3 buçuk ay sonrasında günlük kaka yapmasını beklemeyiz zaten genelde biriktirip yaparlar 😌 mama mi kullanıyorsun anne sütü mü
Esmalpaslan Ozgedoruk teşekkür ederim öyle çok zorlanma olmuyor biraz ıkınma sonrası normal ağlama krizleri felan olmadı yani doymamasından korkuyorum
1prens1prensesannesii Kartanesi26 benim bebeğim de de var 1t günlük. Doktorumuz nurse harveys gaz damlası önerdi henüz kullanmadık çarşamba alacağım umarım işe yarar. Bir de onu araştırın. Bide ben poposuna zeytinyağı sürüyorum o iyi geliyor sanki diye düşünüyorum. Kimyon içiyorum o da iyi geliyor
Kartanesi26 1prens1prensesannesii cnm zeytn yağını bende yapıyorum.. kimyonu denemedim acana baska bir yerimi ağrıyor bilmiyorumki 1 aylik oldu bugub bebegim
1prens1prensesannesii Kartanesi26 1 bardak su bardağı su kaynatıyoyurm altını kapatıp 1 çay kaşığı kimyon atıp 1 taşım kaynatıyor um tekrar kapatıyorum 1 tatlı kaşığı şeker atıp onu süzüp içiyorum.. Netten araştır istersen kendin kimyon iç canım