Arkadaşlar kızım diş çıkartıyor 8 aylık. Yemesinde bir problemimiz var ek gıdalar konusunda gayet iyiyiz ama mama konusunda biberon reddi yaşıyorum. Akşam 8 beslenmesinden sonra gece mamasını almıyor. Aranızda yaşayan böyle bir durum var mı ? Ne yapabilirim 😞