Annesininpamuguzeynepelif Bi yandan sallıyoruö bebeğimi durmuyor karnı aç, 6 aylık evde sadece bebelak var içmiyor sütümde bitti pirinç unundan mama nasıl yapcam, karnı aç😢
Defnebebekk Annesininpamuguzeynepelif 1 yemek kaşığı pirinç unu bir çay bardağı su koyun karıştırın pişince kapatın içine de bir çay kaşığı pekmez
Deletedmom336 Annesininpamuguzeynepelif inteenetten arastirin cevap gelmezse ac kalmasin yogurt sebze fln yedirseniz 6 aylik kahvalri turude baslamadii ole seylerde yer
04112019 Annesininpamuguzeynepelif benim bebeğimde hiçbir mamayı içmedi istediğini bulana kadar hepsini denemiştik yumurta haşlayıp sarısı ı vermeyi deneyebilirsiniz
HaticErkanMiran Defnebebekk 6 aylıktan daha küçük bebeğe verilirmi acaba 🙈 biz bebekken pirinç unu mamasıyla büyümüşuz
Annesininpamuguzeynepelif [silindi] ezdim kuzum, hatta biberondan geçmez diye süzgeçlede ezdim onuda yemedi😢şimdi sade yapıyorum, yarın olsun tüm mama çeşitlerini alcam inşallah😭😭😭
Annesininpamuguzeynepelif ElifAselMina evet öyle sayılır kuzum, çok az veriyorduö sabahlatı bebe bisküvisi peynir yuöurta sarısı uhlamur, diğerlerine alerjen olmuştu, muzlu oekmezli elmalı denedim onlarıda içmedi şimdi sade deniycem, Allahım yardım et, o ağlıyo ben ağlıyom😭😭😭😭
bircaaannn Annesininpamuguzeynepelif yukarda verilen muhallebi tarifini yaptiginizda yemezse o tarife hafif iliklasinca yoğurtta ekleyebilirsiniz. Genelde bebekler yoğurdu çok seviyor ben bu şekilde yaptigimda daha severek yiyor oğlum.
ElifAselMina Annesininpamuguzeynepelif canım pekmez e çok erken başlamışsın ya. Bizde başladık doktorumuz en erken 8. Ay dedi. Birde ilk önce keşke 3 gün kuralıni uygulasaydin bebeğin daha iyi kabullenmesi yiyecekleri. Mesela benim kızım muhallebiyi sevmedi ama püresini yiyor. Püre yapıp verden havuç patates kabak falan
Zehra_Ens Annesininpamuguzeynepelif kaşıkla verseniz bebekler farklı şeyleri seviyo. Belki öyle yer. Ve biberonla ek gıda doğru da değil zaten. Bir de nacizane tavsiyem pirinç unu çok sağlıklı bi şey değil onun yerine bebeğinize irmik pişirin.
Annesininpamuguzeynepelif Zehra_Ens şimdi uyudu da, yutma refleksi tam gelişmedi, kaşıkla çok yiyemiuor, birde gece uyku haliyle çok zor yemesi, şuan çok çaresizim..😢😢😢iyce dalarsa yine deniycem mamayı,ara ara ağlıyor..
Zehra_Ens Annesininpamuguzeynepelif Allah yardım etsin ağlayan miniğe çaresiz kalmak çok zor inşallah en kolay en iyi yolu kısa zamanda bulursunuz
Durununannesi_ Annesininpamuguzeynepelif çok üzüldüm. Şimdi nasıl oldu? Ben 4 aylıkken ek gıdaya başlamıştım ama esas öğün süttü. Sütünüz nasıl bitti onu anlamadım.
[silindi] Canim farklı bi sıkıntısı olmasın acaba daha çok küçük çünkü açlığa ne kadar direnebilir ki illaki yer doyma refleksi ile.
Annesininpamuguzeynepelif [silindi] diş çıkaracak sanırım canım, herşeyi ağzına götürüyor, ağlıyor, çok huysuzdu gün içindede, normalde sakin bir bebeğim vardı..😔
Burcuvegoktug Elmayı blander yapıp yedirebilirsin. Bende yeni başladım ek gıdaya. Çok yumuşak oldu çok rahat yedi. Varsa kuru kayısı haşlayıp ezip verebilirsin tatlı olduğu için yedi. Evde meyve varsa meyve püresi tavsiye ederim. Pirinç ununun bir besleyiciliği yok. En basiti yoğurt yedirebilirsin. Kabak havuç haşladım bugün ben ezdim onuda güzel yedi. Bir kaşık yoğurt bir kaşık püre olarak verdim güzel yedi. Bunları denebilirsin. Blander yap çok rahat yer
Zehra_Ens Burcuvegoktug elma kayısı gibi şeylerle başlarsanız ilerde tatlı olmayan şeyleri reddedebilir. Yoğurt veya kefirle başlayın bence
Annesininpamuguzeynepelif Durununannesi_ saolun ilginiz için, çok şükür 6,5 saat sonra şimdi içti, sağarak veriyordum,hiç emmediği için gittikçe azaldı, bu hafta ise çok çok azaldı, akşama doğru ise nerdeyse bitti, 10cc anca çıktı..😢