Zhnce emasskaraman bunları bilerek evleniyoruz değil mi Eşin yine bi kaç günde bir de olsa yanında Abim senenin 6 ayı yurtdışındaydı sınıra yakın bölgelerdeydi Kızlar babasına hasret büyüdüler ama şimdi herşey rayına oturdu Zamanla alışacaksın merak etme
durusemiha74 emasskaraman güzel bi dille oyun oynamak yerine biraz sana yardımcı olmasını söyle bence. Eşim sağolsun izine geldiğinde yardımcı olur kahvaltı hazırlar bebeğimi sabah alırdı yanımdan altını alırdı biraz uyu derdi bana elimden tutardı sağolsun o yüzden çok ararım onu.tam izine gelecek Korona Çıktı gelemedibeş ay oldu eşinin insana yardım etmesi kadar güzle bir şey yok gerçekten
emasskaraman durusemiha74 Aynen öyle aslında kızım ilk doğduğu zamanlar çok ilgiliydi sonradan böyle oldu ne bezini alıyor ne yediriyor ben yemek yedirme konusunda çok zorlanıyordum bu sefer de ben yedireyim demiyor yani
Dunyamsensn2008 emasskaraman Öyle zaten tek yaşıyoruz çok zor gerçekten ama sağlığımız yerindeyse evladımız yanimizdaysa Allah eşlerimizi korusun şükredelim kendi kendimizi motive edecek şeylerle meşgul olalım yoksa çekilecek gibi değil
Sirac05 emasskaraman canım senin yine iyiymiş 6 buçuk aylık oğlumla evimde yanlızım 2 aydık eşim Suriye’de görevde ben evdeyim evin herşeyiyle ben ilgileniyorum çok zor oluyo böyle
durusemiha74 Morcivert061 beni eşim hamile sadece doğuma iki gün kala gördü yurtdışı görevinden dolayı orada öğrendi bide hamile olduğumu. Yalnız bi hamilelik geçirdim asker eşi olmak çok fesatlık gerektiriyor
Morcivert061 durusemiha74 suriyedemi ? Allah sizlere bizden çok sabır versin ben yine en fazla 20 gün ayrı kalıyorım
Dunyamsensn2008 emasskaraman Mesela eşim göreve gitti su yasaklardi karantinaydi ve mahrum bölgede olduğumuz için memlekete geldim bayram filan yok bir iki aydır da her gün nöbet ev uyku nöbet zor..
durusemiha74 Morcivert061 evet beş aydır görüşemiypruz anca telefondan kızım üç aylıktı sekiz aylık oldu 😔 iyi olsunlar yeter ki bu şekilde avutuyorum kendimi
Dilber63 emasskaraman kuzum seni cok iyi anlıyorum bnm eşimde bu aralar çok fazla nobet tutuyo gece boyu uykusuz kaldıgı icin erkesi günde uyuyo yada tel elınde oluyo yapcak bisiy yok onuda anlıyorum ❤️
emasskaraman Dilber63 Yani bendd anlıyorum uyumasına da artık birşey demiyorum ama en azından kalktığında bize vakit ayırsa yeticek