Bsra_ozyilmaz Aryemus_3 uyku düzeni var sayılmaz ama gaz sancıları hareketlenmeye başlayınca 3.ayın başlarında azalmıştı onu artık rahatsız etmiyordu
Deletedmom276 Bsra_ozyilmaz eskiden birlikte uyurduk şimdi kocam evde olduğundan birlikte uyuyamıyoruz ev işleri arka toplamacalar bitmediğinden. Ertesi güne pilim bitik başlıyorum, cirona bitse de normal hayatıma geri dönebilsem dinlenebilsem 🥳🥳🙏🏻🙏🏻
balannesiii Bsra_ozyilmaz 2 gündür oğlumu sallarken eşim alıyor ayaklarımdan yatırıyor ben ondan önce uyuyakalıyorum yorgunluktan normalde bende öyleyim uyusun bende uyucam diyorum ama uyutunca deli gibi temizliğe girişiyorum🤦♀️ Ama 2 gündür üstümdeki ağırlık ne ise kendime inanamıyorum🤷♀️
Bsra_ozyilmaz balannesiii evin altı üstüne geliyor zaten nasılsa yarın tekrar dağılacak diyerek bıraktığım çok oluyor 👀😁
balannesiii Bsra_ozyilmaz bende hastalık oldu bırakamıyorum gece geçte yatsa oğlum mutlaka o isleri bitiriyorum hastalık gibi ya
MerveNurT Bsra_ozyilmaz evet benimkide uykuya düşkin allahtan anasına çekmiş 8 oldunmu yatıyor sabaha kadar uyuyor uyandığında direk emzirdiğim için akşam yanımızda yatıyor çok rahat oluyor sabah 6 7 dedinmi kalkıyor düzene oturdu akşam uykusu ağır basıyo ondan şuan rahatız ☺️