baybalyanak Bebeğim 4,5 aylık (anne sütü alıyor sadece) 5. Ayda tadımlar yapılabiliyormuş sanırım. Öneriniz var mı ? İlk hangi gıdaların tadına baktırdınız ? Nelere dikkat etmeliyim. Yardımcı olursanız çok mutlu olurum 🤗💐
KumsaaL baybalyanak ilk yoğurtla başlamıştık biz bebeğiniz sadece Anne sütü alıyorsa 6. Ayı bekleyin bence
Ccansuu baybalyanak ilk yoğurt sonra elma mevsim sebzeleri ile devam etmiştik ama acele etmeyin ek gıda çok uzun bir serüven sadece emzirmenin tadını çıkarın bence 🎃
AdaDefnemm baybalyanak 5.ci ayda basladik doktorum ilk sebzeler sonra yogurt en son meyve olarak devam etmemiz gerektiğini söyledi o sekilde yaptik ilk meyveleri yerse sebzelerde zorluk cekecegimizi belirtti tabi 3 gün kuralina dikkat ederek devam ettim
Masalsihayat Bende tam 6. Ayına girdiğim gün başlamıştım ek gıdaya yoğurtla başlamıştım 3 gün azar azar alerji açısından aynı gıdayı veriyorsun 3 gün kuralı deniliyor buna ben hiç şekerli gıdalar vermedim pastaymış çikolataymış o yüzden ek gıdayı çok seviyor her hangi bir sıkıntı yaşamadım
baybalyanak Bu ek gıda serüveni halkında okuduğunuz kitaplar yada makaleler var mı önerebilir misiniz AdaDefnemm AdaDefnemm mihrosum Ccansuu Ccansuu Masalsihayat 🙏🏻
isill AdaDefnemm biz de yakinda baslicz ayni o seklde baslamayi dusunyrm sebzeler.yogurt ve snra meyve fakat meyveleri nasil vermem gerekiyor yogurdn icine katark mi?
AdaDefnemm isill tadımlari bittikten sonra mevsim meyvelerini tek tek verdim sonra ara ara yoğurtla karıştırdım
Ccansuu baybalyanak Görkem astarcıoğlunun kitabı var ek Gıda kitabı olmasa da ilk bir yıl bebek gelişimiyle ilgili orada az çok yönlendiriyor 💫🎈💕