Umayerdall korse ilk günler, en azından 1-2 hafta tavsiye etmem. İç dikişleri çok sıkıyor ve daha sonra ağrısı fazla oluyor. İlk sezaryenimde korse değil ama hemen tayt giymiştim sonra çok ağrım oldu. Çıkarınca rahatladım. Bir ay sonra giydim. 58 kiloyla doğum yapmıştım ama yine de o sezaryen göbeği denilen şey vardı. Her bünye farklıdır ama ben tavsiye etmem ilk günler korse