damlac Arkadaşlar merhaba; hayırlı bayramlar. Doğumdan sonraki 10. Günüm. İki üç gündür pek kanamam yoktu açık kahverengi bir akıntım vardı. Ama bugün yeniden kanamam başladı. Normal mi bu durum? Yaşayan oldu mu?
89Kbr Normal güzelim az az gelir bi bakarsın çoğalır bi bakarsın bi kaç gün gelmez ama 40’ına kadar durum çoğunlukta böyle.