Bebeğimin ağzında pamukçuk var iki gündür mikostatin veriyorum günde üç kere dün gece bir anda pişik oldu bebeğim. Daha 26 günlüğüz. Bez değişimiyle ilgili herşeye çok dikkat ediyorum. Yediklerimede öyle. Daha önce kola içtiğimde hafif kızarmıştı. Bu sefer benim yediğimle ilgili gibi de durmuyor. Karbonatlı suyla da temizliyorum dilini. Başına böyle bir şey gelen var mı? Karbonatlı su da yapmış olabilir mi?