Kuzeyimm41 60 günlüğüz iki gündür böyle. Çok sıcak değil evimiz. Çok kalında giydirmiyorum. Şapkasıda hep takılı değil. Pişik kremi sürüyorum. Nasıl geçer bu ? Çok açıyor mudur acaba 😒
panda Kuzeyimm41 mutlaka banyo sonrası güzelce kurulayın. Bepanthol gibi pişik önleyici çok yoğun olmayan bir krem sürebilirsiniz. Benim bebeğimde de olmuştu şapka takmayı bırakmıştım. Havasız ve nemli kaldığı için geçmek bilmiyor ve bence kesinlikle rahatsızlık veriyordur ☹️
ozgurkus Kuzeyimm41 bebeğinizi yıkadıktan sonra güzel kurulayın. Pişik kremi geçirecektir düzenli kullanımda.
Deletedmom413 Kuzeyimm41 Pisikten ziyade banyo sonrasi iyi kurulama yapmazsan boyle olur canim kulak arkasi Ve yara olur dikkat etmen lazim
SumGun Geçmiş olsun.. Benim bebeğimin boynunun altı böyle tahriş olmuştu, doktor hametan bepanthol gibi yumuşatıcı kremler önerdi. Hametan sürdüm ve ikinci gün neredeyse tamamen kayboldu..
Gayeefe Kuzeyimm41 her banyodan sonra kurutmak çok önemli kuru bırakmalısınız başta bizimkide öyle oldu ama bu kadar değildi kesinlikle ıslak bırakmadım
HeyArnold Kuzeyimm41 kulak arkası pisik ve kabuklanma süt alerjisi olabilir diye biliyorum umarım değildir. @Deletedmom277 ne dersin ?
Deletedmom277 HeyArnold @Kuzeyimm41 bana da alerji gibi geldi. Alerjiden şüpheniz var mı ? Pişikten ziyade bir de kabuklanma da var sanki
Hafizeaysegul Bize doktor fito krem vermişti bunun için ama bir doktorunuza danışın derim. Bu kulak arkası egzaması diye geçiyor. Yayılma yapabiliyormuş
Deletedmom276 Kuzeyimm41 alerji de olabilir, doktorunuza foto atma şansınız varsa eğer gönderebilirsiniz
Deletedmom_59 Kuzeyimm41 bana pisikten ziyade alerji gibi geldi. Bebeginizin kakası nasil sesli mi mukuslu mu? Cok aglar mı?
Nderin Kuzeyimm41 allerjik olabilir kızımın süt alerjisi belirtilerinden biriydi Mustela atopik ciltlerle özel olan kremi iyi gelmişti
MarlaSinger Kuzeyimm41 banyo sonrası kurulamayı unutmuş olabilir misiniz? Bu çok büyük bir pişik ya. Oğlum da kulağın üst kısmında olurdu. İnce çizgi gibi olduğu için sadece zeytinyağı sürdüm geçti.