hanımlar merhaba.
9 aylık bebeğim maşallah destekli de uyumuyordu. beşiğinde güzel güzel uyuyordu ama ne olduysa şu üç gündür falan geceleri özellikle bir saat uyuyor hemen uyanıyor ve uykuya dönmesi cok uzun sürüyor yani en az 2 saat geri uyutamıyorum. sonra bir saat sonra tekrar uyanıyor. uykusuz kaldığı için hep mızmız huzursuz oldu. uyku gerilemesi mi nedir bu aylarda olurmuş galiba var mı bunu yaşayan?