Kızlar oğlum sadece mama ile beslendiği için doktor 4. Ayında ek gıdaya başlıcaz dedi. Bi 15 gün felan var nedense bi heyecan sarıyor beni ☺️☺️
Ek gıda için alışveriş yapmayı düşünüyorum alıp kullandığınız alıştırma bardağı, kaşık tabak memnun kaldığınız neler var birde tadım olarak nelerden başladınız