Saglikla buyutun insallah benjmde ilk bebegim suan 10 aylik
Yurutec almadim ilk adim arabasi kullaniyoruz 8 aylikken basladik koltuk altindan tutarak arada gezdirdim cok memnunum suan ona tutarak kalkmaya calisiyor ittiriyor.cevremde yurutec kullanan bebekler pasif kaliyor doktorlarin dedigi gibi.anneler yuruteci birazda kendi rahatlari icin kullaniyor acikcasi