Merhaba arkadaşlar biz de 4 ay 3 günlüğüz. Aşırı salya ile başımız dertte. Dönme isteği yok hoş yüz üstü bile zor duruyor ağlıyor:)) bu arada sormak istiyorum elleri hep ağzında oyun halısına koyunca oyuncaklara vuruyor ama tutmak için uzanmıyor önüne bir şey koyunca da uzanmıyor bu normal mi istekli ellerini uzatıp artik nesneleri tutması gerekmiyor mu🤔