Kızlar çok ama çok kötüyüm sizden dua istiyorum.2hafta önce aşırı kusma sikayetiyle devlete gittik.Kanda enfeksiyon var dediler 1gece hastanede yattık antibiyotik verip gönderdiler.Dun öğlen saatlerinde kızım yine rahatsızlandı bu sefer belirtiler ateşle başladı burun akıntısı halsizlik kusma ve 1haftadir ishal şeklinde kaka olarak devam etti akşam başka özel Dr a gittik kan verdik geita tahlili istedi o gün veremedigimiz için bugün akşam üstü götürdük.şükür kakada birşey çıkmadı ama farklı Dr vardı kan isteyen Dr yoktu bizi çok korkuttu.Corona olabilir dedi Akdeniz anemisi dedi,kansızlık dedi,enfeksiyon dedi.Dedi de dedi.Emin olamadım Ankara Koruda başka Dr a sonuclari gosterdim belirtileri anlattım Corona testi yaptırın olabilir de olmayabilir de dedi.Morelim çok bozuk testi yarın yaptıracağız.Ne olur çıkmasın şuan gogusumde uyuyor kuzum..Evlat ne zor bir imtihanmis!!Allah im sen yardım et😥😥