Elmas Selam kızlar oğlum 21 aylık oldu. Üstte 4 diş, köpek ve azılar çıktı. Ama altta 3 diş köpek ve azılar var. Dişin bi tanesi yok başına gelen oldu mu doktora götürmeli miyim
Deletedmom277 Elmas o da çıkacaktır. Bizim de karışık çıkmıştı ilk 2 azı sonra 3 köpek dişi sonra azı sonra diğer köpek dişi. Kabarma kızarıklık var mı
Senaktas Elmas benim oğlum 15 aylık ama bizde de üstte 4 diş ve azılar çıktı ama altta üç diş ve azılar çıktı. Alttaki bir diş neden çıkmadı biz de bilmiyoruz. Ama normaldir bence.
melekmelek Elmas aynen bizim de öyle ya.. benim oğlum da 21 aylık. Sizin dediğiniz gibi altta 3 diş var yanlarda köpek ve azılar. Hatta 1 diş için yer de yok. Çıkar ama yamuk ya da sıkışık çıkar diye tahmin ediyorum..