Kızlar 5 ay 21 günlüğüz suratında yanakları ve kaşının üstünde egzama gibi kızarıklıklar oluştu bu dönemde doktora gitmek istemediğim için whatsapp üzerinden iletişime geçtik bepanthene sensiderm kullanmamızı önerdi ama kaşıntılarda hiç eksilme yok. Doğal bir yöntem biliyor musunuz? Kaşıntılarını hafifleticek