zehrahifa Dikis yerlerini surekli kuru tutmak gerekiyor . Bebegi emzirirken falan baski yapiyorsa bi de terliyorsa o bolge ondan kizarmis olabilir . Bana da olmustu , doktorum o bolgeyi mutlaka kuru tut demisti . Ben gazli bez veya normal mendil gibi bisey koyup yuksek bel külot giymistim bir sure . Sonra gecti kizarikligim . Ama gecmezse mutlaka gel demisti .