Myasmin bizde öyle oldu kuzum çok gazlı Bi bebek değildi ama o durum düzelene kadar ona bağladık yani bu şekilde uykusuz sürdü sabah 7de uyanıp akşam 7de uyanıyordu kafayı yicektim gündüz uykusu yok yarım saat bile yoktu gözleri kızarıyordu artık ama sonra düzeldi 🤲🏻 büyüdükçe daha da düzenli oluyo