Alvvv Bebeğiniz anne sütü alıyorsa gerek yok, fakat mama alıyorsa verin, suyun zararı olduğundan değil mideyi boşa doldurmasın diye vermeyin deniyor. Benim kızım mama alıyor, ilk 3 hafta su vermedim baya kabız olmuştu mamadan dolayı, su verdim vereli düzeldi. Baya seviyor zaten mamayı reddedince su lu biberona seviniyor :))