Eelif24 Delirmek uzereyim ya 4 aylik oldu hala kusuyo hala kusuyo fiskirarak degil fakat azar azar agzindan ictigini bosaltiyo bi fikir verin ne yapmam lazm
FundaDeniz Bence çok yediği için oluyodur,bir de hoplatma zıplatma varsa beslenme sonrası ondan da olabilir. Kilo alımı normalse endişelenmemek gerek bence, ama en iyisi doktorunuza danışın içiniz rahat etsin 🤗
Eelif24 FundaDeniz ben 1 bucuk saate 1 60cc veriyorum ozaman pek kusmuyor ama bazen kendisi 90-120 icmek istyor icincede kusuyor boyle
Omerasafinannesi Kati yani çökelek peynir gibi süt kesnigi gibi kusuyorsa sütun yarıyor demekmiş birde bebeginiz reflüsü falan da olabilir daha önce hiç görürdünüz mu
Egndz Benimkisi 5 aylık oldu doktorumuz mide kapakçığı vesaire tam gelişmediği için normal zamanla geçer dedi.. Daha yeni yeni azalıyor … canı yanıyor mudur diye de sormuştum çok etkilenmez demişti
Alp_prens Eelif24 onu bilmiyorum canım ama reflü yatağı aldılar. Mama içtikten sonra hemen yatırdılar kusmasın diye
Seyran01 Benim bebeğim reflu ilk 3 ay dr lar bişey demesi hep normal kelimesi duydum durdum sorna bi dr reflüsü var dedi bebelac gold önerdi şu anda 8 buçuk aylık ve hala gold kullanıyorum kusması bitti kilo konusunda ve doyurma olayında çok iyi çok memnunum eğer mama veriyosan tavsiye ederim 💙
Seyran01 Eelif24 ewet reflüsü varsa eğer çok işe yarıyo önce azaltma sonrada bitirme anlamında çok memnun kaldık biz kilo alımıza çok iyi ileriyi 🤲
Eelif24 Seyran01 kullanimi nasil oluyor bunun sanirim mamadan once mi sonrami veriliomus ve nekadr verilio
Seyran01 Kuzum bu zaten mama şu anda bebeğine kaç cc mama veriyosan aynı şekilde bunuda veriyosun ben şu anda 140 cc veriyorum ara öğün dahil 4 kere mama içiyoruz 👍🤗