Rengin tam da bahsettiğiniz kadınlardan annem, babamdan değil ama babamın politikliğinden sebep babamın ailesinden çok çekti. Kendi babası zaten köyde annemle okul yolunu yürüyecek başka bir kız öğrenci yok diye annemi okulun ilk günü okuldan alıyor😏 annem bir büyüğü teyzemin tatillerde eve geldiğinde çalıştığı dersleri izleyerek kendisi okumayı çözüyor vs… 20 sene babaannemle yaşadı, ben üniversiteye gittiğimde evini ayırmayı başardı vs… Çok çabalasa da kardeşimi istediği şekilde okumaya ikna edemedi, tek dayanağı bendim ve çok şükür ki dağ gibi durabildim arkasında😊 17 yaşından beri hem kendi ayaklarımın üzerinde hem de annemin arkasında durdum. Annemin yaşadıklarını hiç aklımdan çıkarmadan ölçüp tartıp bir evlilik gerçekleştirdim, Allah’a bin şükür. Şimdi bir kızım yok henüz ama oğlumu o adamlardan biri gibi yetiştirmemek de benim hedefim❤️