Kızlar selam,
1 ay 12 günlük bebeğim var. Gündüzleri 2 saatte 1 emziriyorum geceleri genellikle 3 saatte 1 oluyor. Önce emziriyorum 5 dakika falan emiyor sonra sağıyorum öyle veriyorum. Sağıp verdiğimde 100 cc içiyor geceleri, gündüzleride 60-90 cc arası değişiyor sizce normal mi ? Fazla mı ? Çişli bez sayımız normal olması gerektiği gibi. Bu arada bebeğimde sarılık var. O sebeple olabildiğince emziriyorum yada sağıp veriyorum mama kullanmıyorum