Merhaba hanımlar eşimle 3 yıldır evliyiz agzı çok pis sürekli küfür ediyor o kdr rahatsız oluyorum artık soguyorum ondan bir anlık sinirle ediyorum diyor ama normal gbi degil aileme küfür geldigi için o kadar zoruma gidiyor ki anlatamam en başta böyle degildi olsa zaten asla evlenmezdim napim bilemedim bu yuzden çok kavga ediyoruz