kızlar gecn hafta pazartesi dogm yaptm zorlu bi sürecti sezeryan oldm
2gündür flan farkediyorm bebegim kusunca burnundan da geliyor normalmii? olan gören bilgisi olan varmı? carsmba kontrolümüz var ama içim içimi yiyor, annem genzine gidiyor yattığı icin ondan oluyodur dedi bayram bayram doktor da yok zten götürmek de istemiyorm ortamdan dolyı ama korkuyorm da