Yasmin11 Kızlar 2 aylık bebeğim var sadece mama ile besleniyor hip combıotıc kullanıyorum ne yapabilirim doktora da götürdüm herşey normal dedi kilo alımı iyi dedi bu durumda olan var mı ? 😥
sarpiko biz 🤦🏻♀️ ben çok mama da değiştirdim ama hala aynı doktorumuz 4. aydan sonra geçicek kilo alımı çok iyi dedi sabırla beklemeye çalışıyorum
sarpiko Yasmin11 hipp aptamil bebelacgold similac kullandık hipp çok kusturmuştu aptamil çok gaz yaptı şuan similac kullanıyoruz aslında çok güzel bi mama gazına çok iyi geldi ama oğlum tadını beğenmedi içmiyo 🤷🏻♀️ bebelacgold deniycem yine onda ekstra bişey olmamıştı