Alparslanmom NurR ben bugün kanal tedavisi yaptırdım canım bebeğim 11 aylık 3 saate yakın emzirmedim oğlumu anestezinin etkisinden dolayı
yuksekipek NurR 4 aylık kızım sadece emziriyorum dolgu yaptırdım. Hemen emzirebilirsin bi zararı olmaz dediler. Ve olmadı
NurR yuksekipek bana da hep 6-8 saat arası dediler süre uzun olunca vazgeçmek zorunda kaldım ama yaptırmam da lazım, bizdede sorun olmaz inşAllah
Alparslanmom NurR bekledim canım sağmadıö hiç internette de 1 2 saat yazıyor ama ben garanti olsun diye 3 saat bekledim
NurR Alparslanmom ek gıdaya henüz geçmediğimiz için nasıl beklicez bilemiyorum bende. Teşekkür ederim ☺️