Faray Arkadaşlar bebeğim henüz 4 günlük biraz tırnakları var. Ne zaman kesmeye başlamam doğru olur tecrübelerinizi paylaşır mısınız
Kuzeyimm41 Faray ben 40 ından sonra kestim ama ilk hafta kesen arkadaşlarımda var sana kalmış birşey. Kesmeyince yüzünü çok kanatıyor
petitehatunn Faray kırk çıkmadan kesilmez olayı hurafe bence. ben de uzun diye kesmiştim ilk haftadan
Naz_N Faray şu an aslında tırnakları daha kağıt gibidir, çektiğinizde soyularak kopar uzun yerler ama ben pek cesaret edememiştim. Solingen’in makas şeklindeki tırnak makasıyla uzadıkça kesiyorum. İlk de 4-5 günlükken kestim diye hatırlıyorum🌸🌸
Pamuk_seker Faray eve geldiği gün kestim ben 3 günlüktü yani kırılıyor 40 da sinra kes inanma 😊kes sen
Birkucukeylulmeselesi Faray bende kırkı çıkmadan kestim 25 günlüğüz sürekli yüzünü çiziyor kanadığı bile oldu kundakta yapamıyoruz havalar ısındı
Minik_kuzucuk_ Faray 1 haftalık falandı kestiğimizde birde şu kaş makası gibi olan makasla kesiyorum diğer tırnak makasıyla etini Sıkıştırıp kanatmak istemiyorum o makasla daha rahat oluyor arkada ki yeri de görebiliyorum
Gamze_Defne Faray Öyle 40’ını falan beklemedim çünkü tırnakları çok uzundu ve eldiveni uyurken falan çıkarttığında yüzünü çiziyordu.1 haftalıkken kesip kağıt törpü ile törpüledim sonra sık sık böyle yaptım 👍🏻🥰