Tokkalh Hamımlar merhaba öncelikle herkesin bayramını kutlarım. Ramazan ayı öncesi dolaba süt atmıştım. Az önce ısıttım, tadına bakayım dedim, acımış. 😔 Döktüm. Neden böyle oldu, bir fikri olan var mı?
Mom9 Tokkalh birincisi sütünüzdeki bi madde etkinse adı aklıma gelmiyor şuanda dondurup ısıttığınızda acı tat oluşturuyor. Dondurmadan önce hafif ısıtıp öyle dondurucuya atmalıısnız. Bu arada benmari usulu ısıtmalısınız dolaptan çıkan sütü de..
Tokkalh Mom9 Bir yerde sıcak suyun içine koyulur diye okuduğumu hatırladım ve o şekilde ısıttım. Sanırım yanlış biliyormuşum. Ondan dolayı acımış olabilir mi?
Tokkalh Bir yerde sıcak suyun içine koyulur diye okuduğumu hatırladım ve o şekilde ısıttım. Sanırım yanlış biliyormuşum. Ondan dolayı acımış olabilir mi?