Tatliskooo Thelefant yorumlar çok iyi biz de covid den önce gidip inceledik 1 ay a kadar almayı planlıyoruz
Ebruli101 Thelefant canım bende Kraft marka düşünmüştüm postum da var en son açtığım arkadaşların yorumlarına bak istersen bu modelini önerdiler 🌺
Thelefant Tatliskooo biz inceleme fırsatı bulamadık bebek camdan dışarı bakabilir mi siZce ? Yüksek mi ?
Tatliskooo Thelefant 0-36 kg olanlarda alt kısımda adı neydi unuttum tablası var ya o yükseltiyor 9-36 kg olanlara göre daha yüksek tabi. benim oğlum 14 aylık bakar bence ama çok yüksek olsun istiyorsanız besafe bakın
Thelefant Ebruli101 evet okudum şimdi tek dezavantajı terletmesi diyorlar ama bence en pahalısı da terletir..