Gulperiikra insanların düşüncesizlikleri ve çeken siz ve bebeğiniz ,geçmişler olsun , şimdiden insanlara bunu kesin bir dille nasıl derim diye düşünüyorum ama işte kayınvalideniz anlayışsız olunca ,””sadece senin mi bizimde çocuğumuz diyip çıkıyor kadın “”ben ikiz riskli gebelik olarak çok sıkıntılar yaşadım hep TEK ,son aylarımda yürüyemeyecek kadar TEK ,erken Doğum yaptım sezaryen ve yine TEK ,kadın şimdi bebekler gelicek sevincinde ,millete tel anlatma Sevinç’inde ,ve bu benim sinirimi çok bozuyor,bana taşıyıcı anne muamelesi yaptı ,sıkıntıları ben yaşadım o misafir bebek mevlüdü derdinde ,yine bişey olsa yine TEK’im ,iyisimi sizlerin de dediği gibi kesinlikle misafir kabul etmemek