Merhaba bebeğim iki aylık.anne sütü olmadığı İçin aptamil mama kullanıyoruz iki aydır.fakat 1 kutu mama bir hafta yetmez oldu🙈 humana mamaya baktım fiyatı biraz daha uygun aranızda humana kullanıp memnun kalan anneler varsa yardımcı olursanız sevinirim.kiloo aldığımı yan etkileri nasıl bilmiyorum.aptamil ilk kızımda da kullanmıştım memnundum ama şuan malum şartlar gereği biraz daha uygun arayaşı içindeyim.