kizlar benim bebiş 9 ay 7 gunluk.hiç surunmedi ve emekl3m3di.son 1 haftadir uyuyo oyandikean sonra kendisi kalkip oturuyo .3 gundur tamamen kendini toparlar ve guzelce oturar.yani beceriyo artik.3 gündur koltuktan tutup kalkmaya çalişiyo dün 2 defa kalkdi durdu ayak uzerinde bugunde 2 defa yapmiş.yurumek istiyo hep kolumda durmuto yere koyuyorum yurumek çabsinda hep.bide ayak uzeri fururken siralamak ister ama yikilir düşer diye koymuyirum arkasinda duruyorum.Sizce ne zaman yürür.bide otururken surekli ayaklarini diretiyor one arkaya doģru çekiştiriyo