Mama ya alışan bebek te bırakmak çok zor bırakacağını da sanmıyorum canım birde şırınga ile vermenize gerek yok memeyi bırakmaz bebek bende doğduğundan beri meme + mama veriyorum memeyi bırakma olmadı lansinoh biberon alıp kullana bilirsin anne memesi ile aynı olduğu için red yaşamazsın