Ben henüz 1 aylık anneyim. Hamileliğimde şiddetli diş ağrıları sebebiyle 4-5 kutu antibiyotik kullanmışlığım oldu. Doğum doktorum röntgen ve diş operasyonuna kesinlikle izin vermedi.
Şimdi kendi öz annem tutturdu, bu çocukta bi sorun var halsiz gibi bacakları çarpık gibi diye. Lohusa halimle aklıma neler soktu. Halbuki halsiz değil, uykusu çok güzel ve evet bacakları anne karnında da öyle bacak bacak üstüne atar gibi olduğundan cinsiyetini geç öğrenmiştik. Bacaklarını öyle yapıyor.
Diyeceğim o ki, hamilelikte antibiyotik kullanan tecrübeli annelerim… Siz çocuğunuzda herhangi bi sorun yaşadınız mı, dikkate alıp ortopediye götüreyim mi?