cocomelon Kızlar ilk adım ayakkabısını hangi marka aldınız ve kaçıncı ayda aldınız 9 buçuk aylığız ben adidasınkini çok beğendim ama en çok vicco tercih ediliyor başka iyi bir marka var mı internettende alamıyorum ayak numarasını anlamış değilim 🤷♀️
Deletedmom318 cocomelon Adidas altarun ve Nike revulation 4 almıştım. 13 aylıkken falan aldım ben dışarıda yürüyordu o zamanlar evde ayakkabı hiç giydirmedim. Adidasa göre Nike daha yumuşak
Deletedmom277 cocomelon ayağını bir kağıdın üzerine bastırıp baş parmak ve topuz kısmına çizgi çekin. Arada ki farkı cetvelle ölçüp, alacağınız markanın beden tablosunda çıkan uzunluğun hangi numaraya denk geldiğine bakabilirsiniz
nur35 cocomelon Doktorumuz Kifidis ve vicco yu önerdi. Anatomik olmalıymış ortopedik kullanma ilerde sorun olur dedi
cocomelon Deletedmom318 teşekkür ederim bakacağım 👍 evde bende giydirmem ama bahçeye indirince yürümek istiyor artık almak istiyorum bide ayakkabı numarasını çözsem 😄😄