27 nisanda 2. Sezaryen doğumum gerçekleşti..ilk hastane gecesi zorladı onun dışında ertesi gün eve geldiğimde toparlanmıştım kendi işimi kendim yapıyordum(yanımda kimseyi istemedim koronadan ötürü,dışarıdan kimseyi sokmadım eve🤫eşimle hallettik herşeyi şükür..)
kesi bölgem hala hissiz gibi,ben uykusuzum.
üşüme,terleme ve titreme 3’lüsüyle combo yapıyorum ama bunun bedeli sanırım ÜSYE ile sonuçlanacak 🤷♀️