Gok-080417 bende chicco büyülü yıldızlar var projeksiyonlu pahalı bir ürün. Biz buna bakıyorduk eşimin arkadaşı bende var demiş verdi bize tertemiz ama iyi ki almamışım diyorum hiç değmez bence öyle 300 400 TL ye. Oğlum projeksiyonuna bakmıyor bile 😂 dönencesine de bi ara bakıyordu ilgisini çekiyordu ama ben çok kısa baktırırdım ve çok sık kullanmadım dönenceyle ilgili olumsuz birkaç şey okudum çünkü.Yine de abartıya kaçmayacak şekilde kullanılabilir oyalayıcı ama bence çok pahalı ürün almaya gerek yok kendi kendine otomatik dönsün yeter. Ben 1 aydır hiç kullanmadığımı fark ettim şu an 😀 ya bilmiyorum dönen bir şeye sürekli bakması çok hoşuma gitmedi dediğim gibi gün içinde az az kullandım