keremrvm Arkadaslar merhaba sezeryan sonrasi kanamam kesilmisti simdi 35. Gunde tekrar basladi acaba kanama mi yoksa regl mi ? 40 cikarmak icin ne yapiliyor bilgilerinizi aktarir misiniz 🙏🏻