[bilinmeyen] ilk başta benimki de almamıştı sıradan bi emzik aldım yumuşak uçlu burun mesafeli kendi hemen alamıyor biraz tutuyorum cork cork yapınca tam vakum yapınca elimi çekiyorum uyuyana kadar gidiyor öyle. Bazen almadığı ağladığı oluyor ama işte gazı varsa altına yapmışsa açsa falan almıyor emziği bi sıkıntısı yoksa rahatız