FrenchPress gündüz uykusuysa sadece sorun olacağını sanmıyorum. Size bir de şöyle bir tavsiyem olur. Benim kızım da ne gece ne gündüz uyumazdı yatağına yatırdığım an uyanırdı. Teyzem gelmişti görmeye, uyutun ben yoruldum dedim teyzeme verdim. Teyzem ellerini kundaklamış yarım kundak sadece. Biraz yaygara koparmış sonra uyumuş. İlk uzun uykusuydu o. Hatta çıldırdım ne verdin çocuğa kesin bişey verdin normal değil diye 😂 sonra ben de denedim. Yatağına yatırıp ellerini yarım kundak yaptım ve uykuları düzene girdi. 2 aylıktan beri gündüz 3 uyku uyur. Gece 11 12 gibi uyurdu saat 3 4 gibi ben uyandırıp emzirirdim geri uyurdu. 3 aylıktan sonra gece uyandırmayı da kestim. En az 5 6 saat uyuyor. 4 aylık olunca kundağı kendisi bıraktı. Bir deneyin isterseniz