Deletedmom14 Bu dönemde aile sağlığı merkezinde spiral taktıran var mı acaba . Yoksa sadece özeller mı takıyor. Bilgisi olan var mı?
ebrar65 Deletedmom14 Cuma günü taktırdım nerde yaşıyorsun bilmiyorum ama İstanbul’dayım ben yapıyorlar
Deletedmom14 Deletedmom336 evet ben daha önce de takip cikarttirdim ama bu korona dolayısı ile takilmiyo diyenler var
Aysenur8996 Deletedmom14 muayene ücreti artı spiral ücreti ödedim. Spiral 150 TL ye takıldı. Doktorum kanaman olsa da olmasa da 40.gün gel dedi. Takılırken adetliydim
ebrar65 Deletedmom14 Ana Çocuk Sağlığı ve Aile Planlama Merkezinde takılıyor aile sağlık merkezinde yapılmıyor
Deletedmom14 ebrar65 ya benim dediğim yerde ora .sağlık ocağı değil yani . Daha önce orda cikarttirdim da , korono dan sonra takmıyorlar diyenler oldu. Çarşamba bi arayıp öğreneyim. Teşekkürler
ebrar65 Deletedmom14 yok canım gayet titiz gayet temiz önlem almışlardır zaten randevulu Ve az kişi alıyorlar adetin 3 günü demişlerdi bana bi de tahlil istediler Sağlık ocağından hamilelik ve kan testi
ebrar65 Deletedmom14 bende özel düşündüm ama 500 çok geldi hem araştırdım aynı malzeme ne gerek var diye düşündüm