Esim dogum yaptıktan sonra beni beğenmiyor göbeğim cikmis bu ne gobektir filan ilk dogum 5 aylik suanda ve gobegim gösteriyor kendini.. Kendimi de salıverdim.. Sac makyaj kas hicbirsey yapmak gelmiyor icimden.. Çünkü bana karsi saygisini yitirmis hersey söylüyor ve yapıyorrr bir oneriniz var mi acaba??