Merhabalar .
Benim bebeğim prematüre bebek olarak dünyaya geldi erken Doğum ve eşim 6 paket 0 numara sleppy prematüre bebek bezi aldı ve bebeğimin gelişimi hızlı olduğu için 6 paket hiç açılmamış bir şekilde elimde .
Civilden tanesini 30 TL ye almıştık .
Sleppy marka
6 paket açılmamış
eğer ilgilenen arkadaşlar olur ise instangramdan @atlassozann hesabından bana ulaşabilirler 🥰