Merhaba hanimlar
Sezeryanla Doğum yapalı 9 ay oldu korse almak istiyorum göbeğim çok moralimi bozmaya başladı normalde de kilolu biriyim doğumdan sonra daha da kilo aldım bu korseler ise yarıyor mu hani kilo vermem şart değil karnimi toplasa yeter tavsiyeye göre emba yada yamuna almak istiyorum