Merhaba arkadaşlar 8 günlük anneyim. Kızım canı istediğinde beni emiyor. İstemediği zaman imkanı yok tutmuyor sinirleniyor. Tutunca yarım saat yavaş yavaş emiyor. Sarılık durumumuz var değeri 12 çıkmıştı çarşamba günü. 2 saatte bir emerse emiyor emmezse sütümü sağıp çay kaşığıyla veriyorum. Ama çok zorlanıyorum. Etrafımda hem emip hem Biberon kullanan çok. Kararsız kaldım ne yapmalıyım tecrübeli anneler?