tombikdonerkankasiiskender Nese43 benimde oğlum 2 ay 7 günlğk bende kanguru istiyorum bekliyim burda 🙋🏻♀️
Ata0905 Bende mamadus var yenidoğan aperati ile 1 Aylıktan beri kullanıyorum. O zAmanlar çok uzun oturtamadim. Ama şimdi 4 aylık dışa dönük kullanıyoruz. İyi kurtarıcı . Yalnız ağırlaştikca bel ağrısı oluyor uzun süre kullanınca 🌺