Sevgili anneler, merhabalar ☺️
uzun zamandır forumda çok aktif olamadım, ikinci bebeğim dünyaya geldi🙏🏻 21 aylık 3.5 aylık iki kızımla zaman çok hızlı, günler inişli çıkışlı geçiyor.🌸 bu süreçte instagramda kullandığım psikolog hesabımı ebeveynhalleri olarak güncelledim. İki çocuklu hayat, psikoloji, kitap önerileri, uyku ve daha pek çok konuyu hem deneyimlerimle hem de akademik bilgimle harmanlayıp paylaşıyorum. İşinize yaracağanı düşünerek şuraya link bırakıyorum;
https://instagram.com/ebeveynhalleri?igshid=1qholgbrqlq6
sayfamda kesinlikle reklam, satış vb eylemler bulunmuyor. Sadece çocuk psikolojisi ve ebeveynlerle ilgili sosyal medyada bulunan kirli bilgilere karşı durarak üretmeye çalıştığım bir alan. Gelmek isterseniz kapım her daim sizlere açık🥰
Çocuklarımızı birlikte büyütebiliriz🌸
Sevgiler 🌸🥰