Acrbaby Annesininprensesi benüm hamileyken yüksekti gebelik kolestazım vardı . Şurup kullanmıştım doğum yapınca normale döndü canım . Aşırı kaşıntı kızarıklık döküntü yapıyor
Ege Annesininprensesi bebeğine her hangi bir ağrı kesici ilaç verdin mi ya da kendin tahlil yapıldığı günlerde ilaç içtin mi bunlar da yapabiliyo çünkü
Annesininprensesi dilarammm çok geçmiş olsun canım allah şifa versin bebeğine de bende yoktu bebeğim 3 Aylık diğer tahlillerinde hiç çıkmadı yeni çıktı
Gulperiikra Benimde karaciğer enzimlerin yüksek çıktı sonuçlar doğrultusunda doktor bebeğin ve benim zehirlenebilcegimi söyledi ve 36 haftalıkken sezeryanla doğum yaptım .
Annesininprensesi Ege hayır ilaç vermedim sadece bir ay önce verem aşısı vardı calpol içirdim bir çay kaşığı o kadar kendim de ilaç kullanmıyorum
Njl 2.5 aylık bebeğimden 3 farklı zamanda alınan kanda karaciğer enzimleri hep yüksek çıktı. Yenidoğanlarda olması çok normal dediler. Ama degerin düşmek yerine yükselmesi beni çok huzursuz ediyor 😢 Sze ne dediler?
Annesininprensesi Njl bizde kandaki bir tahlilde yüksek çıktı diğerlerine bakmamışlar bir ay sonra gastroenterolojiye götürün dediler benim kızım da3aylık
Ege Annesininprensesi anladım vicuda özellikle ağrı kesici İlaç alınca genelde kısa süreli yükseliyor diye biliyorum o yüzden sordum geçmiş olsun umarım sorun olmaz bir sonraki tahlillerde🙏🏼
Annesininprensesi Ege çok teşekkür ederim inşallah 🙏 rabbim evlatlarımızla sınamasın hasta yavrulara da şifa versin
Njl Annesininprensesi Ast 73 Alt 96 Daha bugün yaptırdık testi. Yarın hem devlette hem de özeldeki doktorumuza soracağım. Sizin sonuçlar nasıl peki?
Annesininprensesi Njl hangisi sonuçlardan anlamıyorum ama doktor normali 50 olması lazım bizimki 70 çıkmış