Bilgehan Baby turco bez ve ıslak mendil denemiş olan var mı ? Bez değiştirmeyi düşünüyorum da fikirlerinizi alabilir miyim
Hipekozsk Bilgehan bezin deneme paketini kullandım çok çabuk şişiyo bez 4 tane kullandım merak edip almadım sonra çiş az olduğu halde sanırsın 5 saat değiştirmemişsin öyle bı şişiyo bezi
Deletedmom278 Bilgehan Islak mendil aşırı kötü ince ve sıkınca resmen suyu çıkıyor. Bezini denemelik 1 paket aldık 6 numara külot bez güzeldi.
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Bilgehan İğrenç bir bez. Emicilik yok, poşet gibi lasyik izleri inanılmaz yara yapıyor. Islak mendili iyi ama ben memnunum kullanıyoruz bayadır. Bezi iğrenç deneme bile. Evy baby dene 🤗
Mom8 Bilgehan ıslak mendili çok kötü o kadar ince ki paketten çıkarırken kopuyor ve kuru. Bezi denemedim. Evybaby kullanıyorum çok memnunum
Siyahbeyazl AyPerisiVeGokPrensininAnnesi evy baby ince bir bezmi? suan prima kullaniyorum ama inanilmaz sizdiriyor, evybaby cok duydum ama sleepy/turco gibi kalin olmasindan korkuyorum
Malpaslan Bilgehan herkesin bebeği aynı değil cildi aynı değil bence normal bu şeyler mesela bize çok iyi geldi Her bezi kullandık hep yara yaptı . Sleppi çok sızdırdı ama baby turbo hem bezden hem ıslak mendilinden çok memnun kaldık
Elvin08 Bilgehan ben kullanoyorum çokta memnunum.Sleeppy kullanoyodum buşunduğum yerde hem pahalı geldi hemde numarasını bulamıypdum.Şimdide internetten getirttim uyguna gerçi bezi de ıslak mendili de fiyatıda çok iyi
Bilgehan Malpaslan bez konusunda evet bebeğe göre değişir. Ama ıslak mendil kimi kuru kimi çok ıslak demiş , bilemedim
Elvin08 Bilgehan denemek için bir paket al ben öyle başladım.Sleppy kullanıyodum önce günde iki tane kullandım sonra üç dört öyle öyle tamamen turco kullanıyorum şimdi.2 ay oldu pişik falanda yok.kendin denemeden anlayamaZsın